علی اصغر امیری

کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی

کانون ارزیابی

کانون ارزیابی (12)

روش هاي مبتنی بر فناوری اطلاعات در طراحی و اجراي کانون هاي ارزیابی گسترش یافته است.

روشهاي مبتنی بر شبیه سازي یک روز واقعی در محیط کار گسترش یافته است.

کانون ارزیابی در واقع یک فرایند است و به محل و مکان خاصی اطلاق نمی شود.

سه شنبه, 13 فروردين 1398 ساعت 18:36

خلاصه کتاب کانون ارزیابی و توسعه مدیران

نوشته شده توسط

از زمان انتشار نسخه اول این کتاب، سطح علاقه و اشکال گوناگون مراکز ارزیابی و توسعه، رشد کرده است. کتاب آیان بلانتین و نایجل پوا به کل فرایند، از مفاهیم اساسی تا موثرترین روشهای اعتبارسنجی، در حالی که در این میان سیاست های سازمانی درگیر، فراموش نشده است. اهداف اصلی این کتاب عبارتند از: ایجاد درکی کامل از اصول و عمل مراکز ارزیابی و توسعه؛ ارائه دانش کافی برای فعال کردن مجریان کانون به روش حرفه ای؛ کمک به خوانندگان برای تشخیص زمانی که ممکن است نیاز به تماس با متخصص خارجی داشته باشند، و تجهیز خوانندگان به مطرح کردن سوال های مربوطه به مشاوران آینده نگر.

سه شنبه, 06 فروردين 1398 ساعت 19:04

شفاف سازی مفهوم «شایستگی» در مدیریت منابع انسانی

نوشته شده توسط

مبهم بودن معنای شایستگی که یکی از مفاهیم اساسی در مدیریت منابع انسانی به شمار می رود به عنوان یک مسئله چالش بر انگیز، توسط بسیاری از صاحب نظران این عرصه مطرح شده است. این مقاله سعی دارد ضمن پرداختن به این مسئله، از ابهام موجود در این مفهوم کاسته و در جهت شفاف سازی آن گام بردارد. 

 

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار مطلع شوید.

تماس با من

علی اصغر امیری (دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک منابع انسانی از دانشگاه تهران)

این وبسایت شخصی است و با هدف به روز رسانی اطلاعات مورد علاقه و کاری و اشتراک گذاری آنها تأسیس شده است.

  • آیدی تلگرام: aamiri_ir@
  • صفحه اینستاگرام: aamiri.ir@

با ما در تماس باشید

ما را در صفحات اجتماعی دنبال نمایید...