علی اصغر امیری

کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی

کانون ارزیابی

کانون ارزیابی (12)

اهداف در نظر گرفته شده برای این سند، فراهم نمودن خطوط راهنمای حرفه ای و ملاحضات اخلاقی برای استفاده کنندگان از روش کانون (مرکز) ارزیابی می باشد. این خطوط راهنما جهت پوشش دادن هم به کاربردهای حال حاضر و هم در آینده، طراحی شده اند. عنوان "مرکز ارزیابی" به روش هایی محدود شده است که از این خطوط راهنما پیروی می کنند.

این خطوط راهنما اطلاعات زیر را فراهم خواهد نمود:

 

یکشنبه, 04 فروردين 1398 ساعت 09:44

عوامل شکست کانون های ارزیابی و توسعه مدیران

نوشته شده توسط

خوب، اگر در حوزه ی مدیریت منابع انسانی فعالیت می کنید، احتمالاً عنوان کانون (یا مرکز) ارزیابی و توسعه مدیران را به کررات شنیده اید یا در سازمان خود از این فناوری استفاده کرده اید. با جستجو در اینترنت مطالب زیادی در این زمینه می توانید پیدا کنید؛ از کاربردهای این فناوری تا عوامل موفقیت آن. در این مطلب برخی از عوامل شکست مراکز ارزیابی بررسی خواهد شد.

 

چهل و دومین کنگره بین المللی روش های کانون ارزیابی در تاریخ 13 تا 15 نوامبر 2019 در شانگهای برگذارخواهد شد

 

صفحه4 از4

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار مطلع شوید.

تماس با من

علی اصغر امیری (دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک منابع انسانی از دانشگاه تهران)

این وبسایت شخصی است و با هدف به روز رسانی اطلاعات مورد علاقه و کاری و اشتراک گذاری آنها تأسیس شده است.

  • آیدی تلگرام: aamiri_ir@
  • صفحه اینستاگرام: aamiri.ir@

با ما در تماس باشید

ما را در صفحات اجتماعی دنبال نمایید...